keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Match Show 20.4

Tämä raportti tulee vähän myöhässä, mutta ei sen väliä. Olimme siis viime lauantaina mätsärissä Tampereella. Minä ja Nana lähdimme sinne hieman lyhyellä varoitusajalla, koska ennakkoilmoittautumisen viimeinen päivä oli jo mennyt emmekä olleet 100% varmoja kyydityksistä ymt... Joten illalla koiran pika pesu ja kuivaus. Trimmaamaankaan en viitsinyt vaivautua.
Match Show pidettiin sisällä Mustin&Mirrin tiloissa. Olin aluksi aivan varma, että paikka on liian pieni, mutta tilaa oli ihan kiitettävästi kaikille.
Nana oli koko matkan ajan hyvin rauhallinen, eikä ujostellut ollenkaan. Parikehässä olimme samassa Ninon ja Suvin kanssa hmm... Olin hyvin yllättynyt Nanan suhtautumisesta tuomariin. Nana ei tippaakaan arastellut tai "painunut kasaan" tuomarin tutkiessa sitä, mikä oli erittäin positiivistä. Parikehän päätteeksi saimmekin Nanan kanssa käteemme punaisen nauhan! Tässä vaiheessa Match Show:ta jännitykseni on yleensä pois pyyhkäisty, joten pystyn paremmin rentoutumaan isoissa kehissä.  
Punaisten kehässä oli melkein kaikki villakoiria, kenties 5-7? Olin aivan varma että kilpailumme päättyisi tähän, mutta tuomari pudottikin muita puudeleista yksi toisensa jälkeen. Meidän lisäksi jäljelle jäi vain yksi aprikoosi villakoira, joka mielestäni esiintyi todella kauniisti. Lopulta tuomari sijoitti meidät kauhukseni.... Punasten ykkösiksi! Olin Nanasta niin ylpeä!
 Seuraavana oli vuorossa BIS kehä, missä suurinpiirtein tärisin, kuin horkassa pelkästä innostuksesta, siinä vaiheessa minulle oli ihan sama vaikka Nana sijoittuisi BIS4:si. Yllättäen tuomari osoittikin meidät BIS1! En olisi voinut tyytyväisempi tuohon tyttöön olla! Koiran ruuasta ei ainakaan tule pulaa :')

Tänään olisi vielä luvassa koiran pesu ja kuivaus, sillä huomenna menemme kasvattajalle trimmaukseen. Lauantaina onkin sitten Lahti kv, mitä kauhulla ja innolla odotamme!


Pikku puutarhuri vauhdissa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti